Automatická opravná sada Slime Smart Repair
Nejrychlejší možná oprava defektu. Sada s kompresorem do autozapalovače. Více o produktu
Automatická opravná sada Slime Smart Repair
Slime je chytrý způsob, jak se vypořádat s propíchnutou pneumatikou. Defekt dokáže opravit do 7 minut! Rozdíl proti poloautomatické opravné sadě Slime Smart Repair je, že není přeba láhev ručně nalít do pneu. Postačí jen připojit kompresor do zapalovače a hadici na ventilek pneu. Systém vžene do pneu vzduch i s materiálem Slime.
Slime je nejbezpečnější a nejúčinnější těsnící hmota na pneumatiky, která je k dostání na našem trhu. Díky nízkému bodu mrznutí (-37° C) a vysokému bodu oddělení (82° C) účinkuje těsnící hmota i za extrémních teplot.
Hmota Slime je netoxická, nehořlavá a dá se snadno odstranit pomocí vody. Je specielně navržena tak, aby neměla korozivní účinky – je tedy bezpečná pro pneumatiky i ráfky.
Opravnou sadu lze používat i jako samostatný kompresor. V případě defektu a opravy pneu je samozřejmě možné do sady zakupit náhradní náplň.
Jak Slime funguje?
Jak se pneumatika opravená pomocí těsnící hmoty Slime otáčí, odstředivá síla tlačí těsnící hmotu do běhounu pneumatiky, kde vytváří ochrannou vrstvu a působí na defekt.
Spotřeba hmoty - bezdušové/dušové pneu
- Cyklo: 89 ml / 118 ml.
- Motorky, skůtry: 237 až 473 ml / 237 ml.
- Dirtbike, MTB: 237 ml.
- Auto: 473 ml / 237 ml.
- Dodávky, SUV: 592 ml.
- Čtyřkolky: 710 až 946 ml.
Jak používat Slime Smart Repair?
- Připojte hadici kompresoru na ventilek a kabel do autozapalovače. Nafoukněte pneumatiku na požadovaný tlak za současného vhánění těsnící hmoty do pneumatiky. Pozvolna se rozjeďte nebo zatočte pneumatikou, aby se hmota dostala až k defektu.
Co obsahuje sada Slime Smart Repair?
- 1 x vzduchový kompresor 12V s tlakoměrem + nádoba s těsnící hmotou
- 1 x sada adaptérů (na pneumatiky, míče, vzduchové matrace a další nafukovací předměty)
- 1 x návod na použití
Upozornění: Před použitím si prosím pozorně přečtěte návod na použití! Těsnící hmota Slime není určena k ošetření pneumatik, u kterých uniká tlak z postranních defektů, pomalých defektů, poškozených ráfků nebo špatných ventilů.