AutoHotárek.cz
0 Košík

Vrácení, výměna a reklamace zboží

Naším hlavním cílem je spokojenost zákazníka s nákupem. Určitě se může stát, že si u nás objednáte zboží, které Vám nebude vyhovovat. Také se může dojít k poškození zboží během přepravy. Vždy jsme připraveni a ochotni Váš požadavek s osobním přístupem vyřešit. U nás Vám nabízíme možnost vrácení nebo výměny zboží v prodloužené lhůtě 30 dní.


Jak postupovat při vrácení zboží:

  1. Vrátit lze pouze nepoužívané, čisté a nepoškozené zboží.
  2. Vyplňte vratkový formulář, který Vám byl doručen spolu s objednávku (na druhé straně faktury nebo na samostatném listu).
  3. Zboží a vyplněný vratkový formulář:
    1. Osobně předejte nebo zašlete na naši pobočku v Náchodě (Českých bratří 89, 547 01).
    2. Osobně předejte na naší pobočce na Praze 9 (U Svobodárny 2460/5) 
  4. Při osobním vracení na pobočkách v Náchodě a na Praze 9 Vám bude částka za vrácené zboží vyplacena v hotovosti. Při vrácení zboží přepravcem nebo přes PPL Parcel Shop Vám bude částka vrácena na bankovní účet uvedený na vratkovém formuláři.
  5. Při zasílání zabalte vracené zboží tak, aby nedošlo k jeho poškození v průběhu přepravy.
  6. Zboží, které chcete vrátit, nezasílejte na dobírku. Dobírkové balíky nepřijímáme.

Jak postupovat při výměně zboží

  1. Vyměnit lze pouze nepoužívané, čisté a nepoškozené zboží.
  2. Zabalte zboží a kontaktujte nás na telefonní číslo 724 340 340 a na výměně se individuálně dohodneme. Obvykle však probíhá následujícím způsobem:
    1. Kurýr Vám zaveze nové zboží a balík na výměnu od Vás rovnou vyzvedne.
    2. Pokud vracíte zboží v nižší hodnotě než Vám zasíláme, doplatek uhradíte kurýrovi v hotovosti nebo kartou. V opačném případě Vám bude přeplatek vrácen na Váš bankovní účet.
    3. V případě, že Vám vracíme přeplatek, přidejte prosím do zpětného balíku poznámku s číslem Vašeho účtu.

Jak postupovat při reklamaci zboží 

  1. Zašlete nám email, ve kterém uveďte číslo Vaší objednávky, popište vady a nedostatky produktu.
  2. Pokud je to možné, vady a nedostatky produktu nafoťte, fotky přiložte do emailu a odešlete nám jej na email eshop@autohotarek.cz.
  3. Ozveme se Vám zpět na email nebo telefonicky reklamaci s Vámi budeme individuálně řešit.

Ať už chcete zboží vrátit, vyměnit nebo reklamovat, vždy je nejlepší nám ihned po zjištění nevyhovujících skutečností zavolat a individuálně se dohodnout na řešení.

Nic není takový problém, jak se někdy na první pohled může zdát.