Vrácení, výměna a reklamace zboží
Naším hlavním cílem je spokojenost zákazníka s nákupem. Určitě se může stát, že si u nás objednáte zboží, které Vám nebude vyhovovat. Také se může dojít k poškození zboží během přepravy. Vždy jsme připraveni a ochotni Váš požadavek s osobním přístupem vyřešit. U nás Vám nabízíme možnost vrácení nebo výměny zboží v prodloužené lhůtě 30 dní.
Jak postupovat při vrácení zboží:
- Vrátit lze pouze nepoužívané, čisté a nepoškozené zboží.
- Vyplňte vratkový formulář, který Vám byl doručen spolu s objednávku (na druhé straně faktury nebo na samostatném listu).
- Zboží a vyplněný vratkový formulář:
- Osobně předejte nebo zašlete na naši pobočku v Náchodě (Českých bratří 89, 547 01).
- Osobně předejte na naší pobočce na Praze 9 (U Svobodárny 2460/5)
- Při osobním vracení na pobočkách v Náchodě a na Praze 9 Vám bude částka za vrácené zboží vyplacena v hotovosti. Při vrácení zboží přepravcem nebo přes PPL Parcel Shop Vám bude částka vrácena na bankovní účet uvedený na vratkovém formuláři.
- Při zasílání zabalte vracené zboží tak, aby nedošlo k jeho poškození v průběhu přepravy.
- Zboží, které chcete vrátit, nezasílejte na dobírku. Dobírkové balíky nepřijímáme.
Jak postupovat při výměně zboží
- Vyměnit lze pouze nepoužívané, čisté a nepoškozené zboží.
- Zabalte zboží a kontaktujte nás na telefonní číslo 724 340 340 a na výměně se individuálně dohodneme. Obvykle však probíhá následujícím způsobem:
- Kurýr Vám zaveze nové zboží a balík na výměnu od Vás rovnou vyzvedne.
- Pokud vracíte zboží v nižší hodnotě než Vám zasíláme, doplatek uhradíte kurýrovi v hotovosti nebo kartou. V opačném případě Vám bude přeplatek vrácen na Váš bankovní účet.
- V případě, že Vám vracíme přeplatek, přidejte prosím do zpětného balíku poznámku s číslem Vašeho účtu.
Jak postupovat při reklamaci zboží
- Zašlete nám email, ve kterém uveďte číslo Vaší objednávky, popište vady a nedostatky produktu.
- Pokud je to možné, vady a nedostatky produktu nafoťte, fotky přiložte do emailu a odešlete nám jej na email eshop@autohotarek.cz.
- Ozveme se Vám zpět na email nebo telefonicky reklamaci s Vámi budeme individuálně řešit.
Ať už chcete zboží vrátit, vyměnit nebo reklamovat, vždy je nejlepší nám ihned po zjištění nevyhovujících skutečností zavolat a individuálně se dohodnout na řešení.
Nic není takový problém, jak se někdy na první pohled může zdát.