Zpět na výpis
Startovací kabely PROFI (800A, 35mm2, 5m)
Profesionální startovací kabely vhodné pro osobní auta a dodávky s naftovými motory do objemu 3000m3. Více o produktu
Profesionální startovací kabely 800A
Startovací kabely vysoké kvality. Jsou vhodné pro osobní vozy a dodávky s naftovými motory do objemu 3000 cm3.
Kabely jsou uložené v praktické, zipem uzaviratelné průhledné brašně.
Technické parametry:
- Maximální proud: 800A
- Průřez kabelu (bez izolace): 35mm2
- Délka kabelu: 5 metrů
- Materiál: měď + hliník
Postup zapojení startovacích kabelů
- Červená svorka na "+ pól" vybité autobaterie (příjemce)
- Červené svorka na "+ pól" nabité autobaterie (dárce)
- Černá svorka na "- pól" nabité autobaterie (dárce)
- Černá svorka na nelakovanou část motoru příjemce (ne na autobaterii!)
- Nastartujte auto s nabitou autobaterií
- Nastartujte auto s vybitou autobaterií
- Svorky sejměte v opačném pořadí
- Šťastnou cestu!
Diskuze
Vložit dotazDĺžka kabelu
Dobrý deň,
zaujímalo by ma, či uvedená dĺžka 5m je dĺžka obidvoch kabelov dohromady, alebo má každý kabel dĺžku 5m. Podľa obrázku to vyzerá, že majú 5m dohromady.
Ďakujem za odpoveď,
Martin
zaujímalo by ma, či uvedená dĺžka 5m je dĺžka obidvoch kabelov dohromady, alebo má každý kabel dĺžku 5m. Podľa obrázku to vyzerá, že majú 5m dohromady.
Ďakujem za odpoveď,
Martin
Karolína Kábrtová
27.9.2021
Dobrý den,
delká je uvedená pro jeden kabel.
S pozdravem
Karolína
Startování
Z jakého důvodu se černý kabel příjemce nedává na baterii, ale na nelakovanou čast motoru? Pokud dám na záporný pól, tak nastartuji taky.
Tomáš Rais
8.12.2019
Dobrý den, nejsem na toto úplný odborník, nicméně jsme to řešili s kolegy a je to proto, že pokud dáte černý kabel na záporný pól nabité baterie, tak nastartování "mrtvé" bateri sebere z nabité bateri daleko větší množství proudu, než pokud černý kabel ukostříte ke kovové části motoru.
Přeji hezký den. Tomáš
měď
Dobrý den,
rád bych koupil startovací kabely. Mám BMW 3,0 TDI (r.v. 2001, E39 tuším, baterka 95 Ah). V mrazech mi zlobí baterka. Trochu jsem si to na internetu studoval a obecně píšou, že se často jedná o podvod, že kabely nejsou z mědi, ale z hliníku potažené mědí. Proto se chci zeptat, jestli toto je opravdu 100% měď a jestli tím opravdu nastartuju moje auto. Rád bych koupil levnější (nemusím mít profi), ale mám strach, že levnější kabely by si s mým autem neporadily. Jaký je váš názor? Děkuji, Valc.
rád bych koupil startovací kabely. Mám BMW 3,0 TDI (r.v. 2001, E39 tuším, baterka 95 Ah). V mrazech mi zlobí baterka. Trochu jsem si to na internetu studoval a obecně píšou, že se často jedná o podvod, že kabely nejsou z mědi, ale z hliníku potažené mědí. Proto se chci zeptat, jestli toto je opravdu 100% měď a jestli tím opravdu nastartuju moje auto. Rád bych koupil levnější (nemusím mít profi), ale mám strach, že levnější kabely by si s mým autem neporadily. Jaký je váš názor? Děkuji, Valc.
Tomáš Rais
26.2.2018
Dobrý den,
je to přesně tak, jak říkáte. Levnější kabely sice seženete, ale může se jednat pouze o hliník potažený mědí. Označení PROFI u těchto kabelů jsme zvolili především pro to, abychom zdůraznili jejich kvalitu (opravdu profesionální startovací kabely se pohybují cenově ještě daleko výše). Zmíněné kabely jsou opravdu měděné a mají dostatečný průřez pro bezproblémové nastartování Vašeho auta.
Přeji hezký den. Tomáš
je to přesně tak, jak říkáte. Levnější kabely sice seženete, ale může se jednat pouze o hliník potažený mědí. Označení PROFI u těchto kabelů jsme zvolili především pro to, abychom zdůraznili jejich kvalitu (opravdu profesionální startovací kabely se pohybují cenově ještě daleko výše). Zmíněné kabely jsou opravdu měděné a mají dostatečný průřez pro bezproblémové nastartování Vašeho auta.
Přeji hezký den. Tomáš